První dojem může znamenat pro firmu více, než si myslíte!
První dojem je v mnohých ohledech velmi důležitý, i když pro nás samotné to má nic nevypovídající hodnotu. V podnikání je však první dojem velmi rozhodující a klíčový v určitých situacích. Chytře cílená reklama nebo zajímavé logo může potencionálního zákazníka natolik omámit, že se vloží do rukou konkrétní firmy. Přilákat nové zákazníky...
Web je třeba propagovat
Ať už je majitelem a provozovatelem webu kdokoliv, jedno je jisté. Dotyčný se musí postarat o to, aby se o tomto jeho díle na internetu vědělo, aby to vzbudilo zájem a přicházeli sem návštěvníci, jimž je to určeno. Platí to pro weby s úředními oznámeními stejně jako pro weby...
Masérka Míša a její dokonalá tělesná symetrie
Co s námi dělají ideální křivky ženského těla Ženské tělo má ve srovnání s tím mužským jistou výhodu, je-li proporcionálně optimální, pak nabízí naprosto dokonalé křivky všech tělesných partií, které by dokázal vymodelovat jen velmi obratný a zkušený výtvarník. Jistě není náhoda, že právě tělo ženské bývalo umělcům inspirací...
Když je článek kvalitní, čte se velmi pohodlně
Určitě jste si říkali, kdo vytváří obsahy nejrůznějších webů. Že by samotný majitel nebo správce daného webu? Nikoliv, pro tyto účely slouží takzvaní copywriteři, kteří jsou pověřeni tvorbou speciálních textů s určitým obsahem. Takový text se pak označuje jako PR článeka má za úkol zaujmout. Jeho účel spočívá v...